جامعه توحیدی در مسیر ظهور | جشنواره جم‌آران

جامعه توحیدی در مسیر ظهور

به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی جم آران در دومین روز از برگزاری جشنواره، حاج حسین یکتا با حضور در سالن همایش های صنعت نفت به بیان شرایط جامعه توحیدی در زمانه ظهور پرداختند.
حاج حسین یکتا در جمع فعالان فرهنگی و حلقات میانی شرکت کننده در جشنواره جم آران بیان داشتند: ما در طول تاریخ با وقایع مختلفی روبه‌رو شدیم که از نگاه ما تلخ و ناامیدکننده بود اما اگر بخواهیم به درستی این اتفاقات را بررسی کنیم می بینیم که خدا با هر اتفاق ناگواری یک معبر صدق و مخرج صدق برای ما قرار داده است‌. وی در ادامه با آوردن چند مثال و نمونه تاریخی از سال ۴۲ تا امروز به شرح و بسط بیشتر موضوع پرداخت و گفت: همانگونه که امام فرمودند ما بارها در انقلاب اسلامی توسط امام زمان (عج) هدایت شده‌ایم، مثلا در جریان اتفاقات دهه‌ی هفتاد و پس از شلوغی‌ها و آشفتگی‌های ذهنی‌ای که برای دانشجویان و جوانان ایجاد می‌شود خدای متعال جریان راهیان نور را برای فتح دل‌ها و قلوب جوانان در کشور راه‌ می‌اندازد و این سیر فتح باب الهی با جریان‌هایی مثل دفاع از حرم، جبهه فرهنگی انقلاب، اربعین، طوفان الاقصی و وعده صادق ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: هرچه به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم عالم توحیدی‌تر می شود. در این زمانه هرچقدر ما ادعای بیشتری در دینداری داشته باشیم، بیشتر مورد ابتلا قرار می‌گیریم و در سانتریفیوژهای دور تند خدا انداخته می‌شویم تا غلیظ و غنی شویم و به عبارت دیگر جام حذفی خواص و جام جذبی عوام آغاز شده است.